Najcześciej czytane

środa, 1 kwietnia 2015

[*]








Właśnie się dowiedziałam, że dziś zmarł Robert Leszczyński, dziennikarz, krytyk muzyczny, gitarzysta, DJ, były kierownik działu Kultura i Styl tygodnika "Wprost" no i większości znany jako juror Idola. Miał 48 lat. Jeszcze nie podano przyczyny śmierci, w Polsacie powiedziano, że najprawdopodobniej miał niezdiagnozowaną cukrzycę. Miałam do niego dwojaki stosunek jako do dziennikarza muzycznego, ale czytywałam jego tekst od lat. Strasznie smutne bo to zdecydowanie nie wiek na umieranie. Niech mu będzie lepiej po drugiej stronie. Kondolencje dla rodziny! :( 


2 komentarze:

  1. Przerażający jest fakt, że dzisiaj człowiek jest a jutro go nie ma....Smutne

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku pomyślałem, że to był żart :/
    Pamiętałem go z Idola.

    OdpowiedzUsuń